Tuesday, May 04, 2010

Ciptaan Allah

Raub, Pahang....saya selalu tertanya, ada apa yang istimewa kat kampung saya tu selain itu adalah kampung tempat saya dilahirkan dan Raub adalah tempat melombong emas...???....beberapa minggu lepas, baru saya temui satu keistimewaan yang ada di Raub, saya tak tahu lah kalau benda ni ada tak kat tempat lain....

layan gambar...





Bunga Burung namanya...memang sebijik macam seekor burung...menarik kan... ciptaan Allah ini saya jumpa di sebuah nurseri bunga di Raub...Kampung Sungai Ruan...
tak percaya? kita zoom ek....


Persis seekor burung hinggap di kelopak bunga....


Love,

2 comments:

nuramira said...

baru2 ni...sy adala tengok pokok mcm ni jugak dekat perumahan felda kuala ketil kedah
maktam sy yg tanam..dye ckp tu pokok burung teruja sangt tengok...mcm nk petik ja...

along said...

oooo ye ke... comel kan bunga tu ;-)