Friday, April 30, 2010

Sinetron Filipina

Dyesebel


Dyesebel...Fredo

Dyesebel...Lucia...Bukanding





















Erebus



Inang Banak...Bukanding...Buboy

Marian Rivera / Dyesebel

Aaaaaaaaaaa....geram...minat giler dgn citer ni, tapi selalu tak dapat tengok sebab kat rumah sewa ni tak der Astro, bila balik kampung jer aku ada peluang tgk, layan maraton Dyesebel 3 jam berturut2 pada malam hari sabtu.....hhhmmmm tapi itu dulu la sebelum siarannya dihentikan terus...aku dah tak de peluang nak tgk...lagi sedih bila citer tu dah pun habis beberapa minggu lepas...huhuhu...nak carik cd nye...tak kiralah berapa pun harganya, aku akan beli, janji hati puas....so, start dari ari nih, aku nak cari cd nye sampai dapat.....

Nak carik cd, nak carik cd....
nak carik cd, nak carik cd.............

p/s:
boleh ke tidak aku berjumpa dgn cd Dyesebel nih? #$=*&$***!+

Love,

No comments: