Monday, January 18, 2010

Rubic



Sekarang ni, saya tengah giler main Rubic, atau nama lainya magic cube (kot)...hehehehe
Dek kerana sekarang ni kerja umpama tak kerja, saya telah belajar bermain rubic ini untuk mengisi masa... mula-mula tu memang rasa susah ya amat, sampai kepala ni berdenyut sakit, mata pedih sebab terlalu asyik mempelajarinya.... setelah berhempas pulas selama beberapa hari akhirnya saya berjaya jugak... tak sia-sia belajar... sifunye pulak adalah yang terbaik... terima kasih s.......h!

Masa terbaik yang telah saya catatkan untuk menyelesaikan rubic ini adalah 2 minit dan 49 saat, tetapi masih tidak dapat melawan catatan masa sifu s.......h iaitu 2 minit.... akan aku usahakan...hehehehe...

p/s:
Woi Along! tak de kije lain ke????

.................... dulu aku pernah berjanji kepada seseorang untuk mengajarnya bermain rubic.... tetapi kini semuanya hanya tinggal dalam kenangan, kenangan yang paling indah didalam hidup aku.................dia adalah sesuatu yang paling manis pernah hadir di dalam hidupku................. semoga dia hidup bahagia.....

Love,

No comments: