Thursday, March 18, 2010

Bunga

Hari tu, sedang saya berbaring-baringan di atas lantai rumah mak kat kampung, saya ternampak lah bunga warna pink yang sangat cantik pada pandangan mata saya nih, terus je badan yang sejak sekian lamanya bermalas-malasan di lantai terus bangun dan bagaikan magnet, secara uatomatik saya terus mendapatkan kamera, niat di hati nak merakamkan bunga yg satu tu je....tapi bila dah keluar rumah, saya dapati banyak lagi bunga yang ditanam oleh mak yang selama ini tak mendapat perhatian daripada saya, kini telah menambat hati saya.....(apalagi, terus je snap snap snap.....)...rajin mak tanam bunga....patutla kalau dia out-station, dia selalu pesan kat anak dia supaya siramkan pokok2 bunga tersebut....sayang betul dia pada pokok bunganye....layan....

ni la bunga yg telah menambat hati ini


mini garden mak


bunga kertas








lagi bunga kertas...



Love,










No comments: